Augusti är här



ja då har vi gått in i den sista sommarmånaden och sommaren lider mot sitt slut. det har ju som vanligt gått alldeles för fort och jag tycker vi kan lägga till iaf en till månad till sommaren. vill njuta lite till.

i helgen har jag och fredrik varit rediga så det skriker om det. i lördags lämnade vi liam hos emmie & co och sedan satte vi igång med att fixa med stenen runt huset. det regnade men vi slet på ändå.  vi höll på både lördag och söndag som små illrar. vi hann inte färdig med allt men vi kom en bra bit på vägen och jag tror det blir färdigt denna veckan. å fy tusan vad snyggt det blir. usch vad ni kommer vara avundsjuka sen :P fredrik han fortsätter slita idag med stenen, jag sitter här men ska fortsätta med städandet och liam tar en liten (förhoppningsvis lång) nap. han sov heeela natten lång inatt men jag låg vaken och kunde inte sova. vad är det för fel på mig??!! men känner mig hyfsat pigg ändå.

nä men städa var de ja :)

tjillevippen
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0