Det händer så mycket



idag när liam sprang omrking i sin gåstol så satte jag mig ner på golvet och ropade på honom. han sken upp som en stol och sprang mot mig. när han kom fram fick jag en kram och en blöt men så härlig puss. första gången för både puss och kram och det var ju så mysigt. även om pussen är blöta och bebiskramar kan vara lite kletiga av majskrokar eller något liknande så är det det bästa som finns!

"mmmomma" ja så lät min son igår. nog är det ett tydligt mamma :) han sa det flera gånger!! härliga underbara unge haha.

klappa händerna började han med idag. han och fredrik satt mitt emot varandra och klappade som två galningar.

när han sitter i matstolen så brukar han säga "ott" eller något ditåt. jag är övertygad om att detta är ett "gott" för det säger jag säkerligen 50 gånger på en dag till honom :) detta har han sagt i några veckor dock.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0