hög ljudnivå



vaknade med huvudvärk imorse. natten har varit perfekt för liam sov från 19.15 till 05.40 och det kan jag knappast klaga på. så varför jag har huvudvärk vet jag inte. jag mådde även rätt illa ett tag och nu kommer och går det lite. blev lite bättre efter att vi kommit upp och ätit frukost så jag hoppas att det försvinner. kanske ska promenera med matilda och oskar i eftermiddag men jag får se hur jag känner mig. måste i vilket fall till affären idag och det hade varit gött med en promenad dit. men regnet hänger i luften så.....

igår var vi med matilda och oskar på babycafét i lidköping. emma och adam var där oxå så dom lekte vi lite med. men tyvärr så var det lite väl mycket folk och det går inte att prata i stort sett. vi försökte sätta oss i köket men det var ännu sämre för alla fick inte plats och folk sprang fram och tillbaka. får se om det blir fler babycafé i lidköping för vår del. får inte ut så mycket av det tyvärr. babycaféet här i götene öppnar nästa vecka men det är bara varannan vecka men det är iaf inte så mycket folk. kyrkis borde oxå börja snart och sen har vi ju babysimningen men det är inte förrän i oktober. de renoverar badhuset så det har blivit framflyttat. jag måste ha att göra annars blir jag knäpp. liam oxå för den delen :P

jaja, vi stannade inte speciellt länge på babycafét iaf. emma och adam var trötta och åkte hem och oskar var oxå trött så matilda, oskar, jag och liam gick in till city och gick i affärer och tog en fika. stannade där hela eftermiddagen och var inte hemma igen förrän vid 18. så det blev en jättebra dag iaf :) passade på att köpa en höstjacka till liam. det var matilda som hittade den och tyckte det var en typisk liamjacka. färgglad med andra ord haha. liam fick även en lite tjockare filt att ha när han sitter i vagnen i höst. den var supermysig och fin.

snyggingar på fiket :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0