Hos Sandra & Noel



måndagen startade vi med en promenad. jag, fredrik, liam och fanny var dom som var morgonpigga så vid 7,30 så begav vi oss ut. blev väl en promenad på 40 min och det var alldeles lagom. det är skönt att starta dagen med en promenad tycker jag. det är så lugnt och skönt ute. man möter en och annan som är på väg till jobbet eller är ute och går med vovven. det är härligt!

efter promenad och förmiddagsnap så körde vi hem till sandra och noel. fredrik följde oxå med för han hade inget att göra annars. men hence jobbade så han fick stå ut med en massa tjejsnack (nu för tiden är det väl iofs med mamma-snack som gäller haha). men jag tror han trivdes för han flydde aldrig från oss. sandra hade bakat en jättegod kladdkaka och jag tror jag käkade upp minst halva helt själv :)

som vanligt så har fotosnillet elin tagit en massa kort:

söt bild på noel tycker jag

sist vi var hos sandra så satt liam snällt i deras soffa och tuggade på en leksak.

nu far han omkring som en tosing.

sandra märkte en viss skillnad :)

står alldeles själv minsann.

jag vågar nog satsa pengar på att noel skiter i att krypa och går direkt istället.

stadig som en sten är han!!

bästaste sandra och sötaste noel

(sandra: du är ju oxå söt såklart) :)

tänk att våra killar har blivit så stora och är så fina.

 

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0