ja nu vet vi



Liam springer omkring i sin gåstol och det spelas musik från den som jag nu skulle kunna nynna på direkt om någon väckte mig mitt i natten och frågade mig. jag och liam låter pappa få en liten sovmorgon idag. det kan han behöva efter allt slit med stenen. men nu är det färdigt och sååååå snyggt!!!! tror folk kommer turista hit bara för att få se ;) 

Liam har ju varit gnällis den senaste månaden. inte varit speciellt nöjd någon gång. och har han varit det så har det handlat om 5 minuter och sedan har gnället börjat igen. tänder eller en utvecklingsfas?? ja inte visste jag. men nu vet vi. i söndags så upptäckte vi två små tänder som börjat poppa upp :) snart gnager han oss i hälsenorna! haha. det går fort nu. nu vill han så gärna krypa. det tränas hela tiden på det och ge det någon vecka sen kommer vi få jaga honom runt i huset! den här tiden som vi är i nu tycker jag har varit den absolut mysigaste och roligaste tiden. det händer mycket hela tiden och han blir mer och mer en egen liten personlighet med den egen vilja. och han är ju så charmig. ler i stort sett hela tiden (förutom under gnällisperioden). hur länge är han en bebis egentligen?
för mig kommer han vara det ett bra tag till iaf :)


Farmor och farfar var här igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0