knas knas knas



dagen började finnemang. Liam öppnade de blå 06.30 (eller ja, han började gnälla då, hur länge han varit vaken vet jag ju ej) huvudvärk och illamående från igår var borta och jag kände mig på topp. men efter någon timme så kom illamåendet igen och jag fick ställa in med monica som vi skulle ha träffat idag. det är inget kraftigt illamående men det  kommer i vågor och ligger alltid där. nu känns det dock bra igen och jag känner mig helt som vanligt. knasigt

dagen har gått bra ändå. jag och liam har ju varit instängda eftersom det regnat en hel del men vi har hållt oss sysselsatta ändå. busade hela förniddagen och sedan var vi och handlade för jag kände för att baka och hade inget hemma. så bakat har vi gjort hela eftermiddagen.

det blev gott!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0