morsan fixar biffen!



vilket knasväder det har varit idag. ena stunden kallt, sen blir det hiskeligt kvavt och sen är det åska och dunder och spöregn och sedan kom det kvava igen. ingen ordning och redan någonstans!

idag var vi ju i skövde. men innan vi åkte så skickade mia sms och undrade när vi skulle komma hem från skåne. fick infa om att vi minsann redan var hemma och genast ville de komma hit. nu är det ju inte så att jag och fredrik är speciellt intressant. nänä, det är bara Liam som gäller nu för tiden. vi är bara ett bihang :P men vi möttes iaf i skövde allihop och tog en heldag där. Liam fick lite höstkläder av mia och johnny. äntligen så fick jag min efterlängtade torktumlare. den var dock dyr men jag fixade biffen :) jag och fredrik diskuterade förut det där med priser på nätet och i butik. jag sa då att vi borde säga till att det är dåligt att det är så mycket billigare på nätet än vad det är i butik. eftersom vi har presentkort på elgiganten men de har inte fixat så att man kan använda det på nätet så blir vi ju tvingade att välja butik där det är dyrare. självklart var det fredrik som skötte snacket i butiken men det kom från mig från början. och det funkade. på nätet kostade den 4500 kr, i butik 6000 kr!!!! men vi fick den för 5000 kr. samma belopp som vi hade presentkort på :) perfekt!!! så nu står den i min tvättstuga och tumlar min tvätt haha!! härliga liv!
Kommentarer
Postat av: Emmie

FY FAAAAAN VA GÖTT!!!!!!!!!!

2010-08-13 @ 23:13:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0