ömmar och dunkar



min kropp ömmar och dunkar. men det är en härlig värk. den bästa. min kropp har fått jobba idag. emmie och eddo kom hit imorse. eddo agerade barnvakt medan jag och emmie drog till gymmet. jag har ju blivit helt beroende av löpbandet så det var där jag befann mig i 45 minuter och jag joggade hela tiden. det var ett bra tag sedan jag sprang så pass länge så jag är skitnöjd. det var inte så att jag var helt slut heller så jag har ju insett att min kondis är rätt hyfsad faktiskt.

sen på eftermiddagen så gick jag och liam in till city för att fixa min glasögon. liam lyckades grabba tag i dom igår så dom gick sönder. inger komplicerat och det var fixat på 5 minuter. på vägen hem så stötte vi på monica, micke och leon. de hade varit och kollat på hus här i götene. fick se leon för första gången irl. gudars så små dom är haha. det var bra längesen. monica bjöd hem mig och liam till dom på torsdag så dit ska vi då.

nu tittar jag på "Halvt ton tonåring" på 3:an. vet inte riktigt vad jag ska säga om det. jag blir iaf så jäkla arg på föräldrarna som inte verkar tänka på vad de håller på med. hur det förstör livet för sina barn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0