Skånes Djurpark


även tisdagen startade vi med en promenad, samma kvartett som dagen innan. meteorologerna hade lovat mig fint väder och det fick vi oxå. så därför bar det av mott höör och de skånska djuren. i djurparken så finns de nordiska djuren och jag anser att djuren verkar ha det bra i djurparken. jag är inte ett stort fan av djurparken eftersom många burar och inhägnader är under alla kritik. men skånes djurpark verkar bra. förutom där de har fåglarna. för en fågel ska kunna flyga fritt över himlen. att  bara kunnaflyga 5-10 meter är ju hemskt.

Liam fick en orm att ta med hem

det var tredje gången på 6,5 år som jag var på skånes djurpark men jag tröttnar aldrig. jag älskar att gå där och strosa bland djuren. jag tycker parken är helt perfekt med både djur, lekplatser, bad och ställen där det finns mat att köpa. jag kan lova att liam kommer vara på djurparken x antal gånger om han bara vill dit :) kusinen noel vill nog följa med några år till får vi hoppas!!

Kommentarer
Postat av: erica

jag ser att du har hittat ratt till min garderob, denna ggn ocksa, jaja

2010-08-12 @ 15:38:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0