snörvligt än



nu är liam en friskus igen men han har smittat ner både mamma och pappa så det är fortfarande ett evigt snörvlande här hemma. för väl säga att hans förkylning var väldigt mild. snörvlig i 3 dagar och feber en natt. det klarade vi fint :) en höjd huvudände, nässug,alvedon och nässpray gjorde susen!

igår var det ju klädbytardagen men jag var inte där. jag har lite svårt för begagnat då jag inte vet vem som har ägt det före. men jag hoppades på att sälja lite och det blev lite. men långt ifrån allt dock. men jag visste ju att det kan vara svårt att sälja bebiskläder men nu har vi provat det. nästa gång blir det UFF. men dom har lyckats slarva bort kläderna som blev över. någon annan har fått med dom hem så vi får se om vi får se dom igen. får väl hoppas att folk är ärliga iaf.

vi har varit ute i lovene hos mia och johnny. det bjöds på mumsig tacogratäng och en massa slappe i deras soffan. jag har varit helt tjock i huvet hela dagen så jag har varit lite trött. nu sitter jag i sängen och glor på tv. blir nog till att sova tidigt och hoppas på att en massa sömn  hjälper mot förkylningen. någon feber orkar jag inte med nu.

det är ju ingen tvekan om att liam trivs hemma hos farmor och farfar.

vi lät liam köra hem sen och det gick riktigt bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0