snuvigt



natten var ingen höjdare minsann. liam har gått och blivit snuvig och det gjorde så att han sov ca10-15 minuter i stöten och sedan vaknade och var ledsen, somnade om snabbt men vaknade lika fort igen. gav han alvedon till slut och då sov han iaf 2,5 timme. ja så någon sömn fick jag inte men dagen har gått bra ändå. jag har inte känt mig trött och liam har haft rinnig näsa men han har inte varit påverkad. han har varit hur glad som helst. men nu är det samma visa som igår. han vaknar hela tiden. vi har höjt huvudänden men det verkar inte hjälpa. får väl se hur rolig denna natten blir. men å andra sidan så har han aldrig varit sjuk så lite förkylning ska vi väl klara av. det går ju över det med :)

jag skulle ha tränat med emmie idag men det orkade jag inte så det sket jag i, skulle vaccinerat katterna men det hann jag inte riktigt med så jag flyttade fram det till nästa vecka. jag har varit och lämnat Liam gamla kläder i axvall där det är klädbytardag imorrn. tycker det är en mycket fiffig idé. får se om det blir något sålt dock för hon jag snackade med när jag anmälde mig sa att det är svårare att sälja så små kläder. men prova får man ju. dock så har jag inte lämnat iväg liams minsta kläder. det går inte. kan inte sälja dom. han var ju så liten. en liten bebis. dom kläderna ska jag ha kvar. det måste jag. på söndag får vi se hur mycket jag sålt om ens något.

nya soffan kom idag och även soffbordet. håhå vilken stooooor soffa vi har. snitsnygg och massvis med plats, perfekt. men ni får se bild när allt är uppe. tv och allt det där har inte kommit. dom har lyckats med att sprida ut det över hela vårt avlånga land. nästa vecka ska det komma. då får ni se :)

så här hemtrevligt har det sett ut i vårt vardagsrum det senaste. ser ut som att vi ska flytta.

men snart snart snart.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0