Trä-Otto.se





jag har hittat en sida som det finns underbart fina och coola leksaker till barn. som ni kanske anar så är allting i trä i stort sett. jag har kikat runt massor och fastnat för dessa sakerna:

Springcykel

perfekt att ha innan man kan cykla på riktig cykel

Drake på hjul

cool cool cool

Söt gungelefant

Gungkrokidil

Jag vill ha en sådan själv haha

Lära-gå-giraff som man även kan ha som leksak.

Krocket med djurvännerna

Ringspel med djurvännerna

(bilderna är hämtade från traotto.se)

 

det finns massvis med fina saker på den sidan och jag skulle kunna hitta hur mycket som helst till Liam. priserna tycker jag inte är så farliga. inte billigt men jag har ju sett bra mycket dyrare leksaker. men som fredrik brukar säga: man kan inte köpa allt!

men jag kommer att köpa något där. har dock inte bestämt vilken av sakerna som han ska få. får se lite vad han förmodligen skulle kunna ha mest "användning" för. dom är ju så fina och häftiga så jag kan inte låta bli att köpa. kanske kan bli en fin 1-årspresent till honom.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Villka super fina saker. Gillar giraffen starkt =) Du, skulle du vilja skicka lite foto? Speciellt de fina du lagt på bloggen på oss. O andra bra om du har. E så kul me bilder =) Kraam

2010-08-17 @ 22:14:32
Postat av: Jonahsara

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2012-01-23 @ 11:54:17
URL: http://jonahsara.unitblog.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0