Krille fyllde GUBBE!

 

 

igår var det en hyssjhyssjdag :P det var dax för krille att gå över till gubbsidan och fylla 30. han trodde att det var grillning hos hans föräldrar som gällde. han trodde även att det bara skulle vara familjen. han hade uttryckligen sagt att han inter ville ha en massa folk och fest. men det sket hans föräldrar i och fixade en fest ändå. rätta takter enligt mig :) så vi träffades allihop nere vid vattnet i lidköping och krille anlände helt ovetande om vad som väntade. han fick inget utbrott men han såg inte helt nöjd ut. men det gick över och sedan trivdes han nog ändå.

 

först åkte vi flotte från stan och ut till lovene. det tog väl lite mer än två timmar den färden och vi hämtade upp mat på vägen. så vi satt där och åt och drack och hade det jättetrevligt. efter det var det dax för en nära döden upplevelse. vi skulle åka traktor den sista vägen. håhå, det var aningens ostabilt och jag och emma trodde vi skulle välta och att vi skulle klämmas ihjäl. vi fick köra inom hos någon bonde och pumpa ena däcket och sedan gick det som på räls. vi kom fram till krilles föräldrars hus och där fortsatte festen till natten. vi var hemma vid 02 så det var inte jättesent. ganska lagom. fredrik blev dyngrak till slut och kunde varken se eller gå rakt fram. det kan fresta på ens tålamod minsann men det gick bra. han fick sova i vårt sovrum och jag lade mig på liams rum. fredrik snarkar som fan när han är full och han stinker alkohol.

jag tycker festen var jättelyckad och jag hade hur kul som helst. liam var hos farmor och farfar och vi ska hämta honom imorrn. har saknar honom idag men samtidigt är det ju skönt att bara kunna slappa. fredrik har ju varit så där lagom mysigt bakfull så han hade ju inte pallat ha liam hemma. mespropp :P jag känner inget men jag tror aldrig jag varit bakfull faktiskt. trots att man hällt i sig rätt bra så brukar jag alltid må bra dagen efter. man är väl ingen mes lixom :P

 

sällskapet på flotten.

Han som fyllde GUBBE!

emma var laddad

robert vaktade båten medan några hämtade mat.

jag var rädd att båten skulle dra ner honom i vattnet. men det hade å andra sidan varit hysteriskt roligt :P

pojkVÄNNER

traktorfärden som till slut slutade väl.

 

 

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0