will he live to see the end?



vi ligger i sängen och tittar på No country for old men. har sett filmen förut men kommer inte helt ihåg. har bara för mig att den är skum. men det finns en viss risk att fredrik inte kommer få se slutet på filmen.... för han smaskar så in i helvete. egentligen låter han nog inte mer än annat folk för just nu så anstränger han sig till och med för att låta så lite som möjligt. jag hör det på sättet han tuggar. långsamt och försiktigt. inte fan hjälper det. jag blir bara mer irriterad på grund av det. jag håller på att koka över av ilska och irritation. jag får koncentrera mig på att inte börja skrika på honom. att jag är extremt känslig för smaskande och sörplande det vet jag. ni kanske tror att jag överdriver men jag menar helt och hållet allvar. men jag kan inte hjälpa det. jag blir tokig och så jävla irriterad. inombords håller jag på att explodera och vill köra ner skålen med ringar ner i fredriks hals så att jag slipper höra honom. jag vet inte vad som skulle vara bäst, om jag får hjälp att lära mig acceptera smaskande eller om fredrik lärde sig att äta som folk? och alla andra oxå!!
Kommentarer
Postat av: Emmie

hahahahahahahahaha

2010-08-23 @ 14:19:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0