Ändrade planer

Sitter här vid köksbordet med en härlig huvudvärk. Sömnen inatt blev inte som jag ville precis. De senaste två veckorna har vi sovit oförskämt bra och Liam vaknar inte alls. Men inatt kände att för att ha lite lajbans så han var vaken i nästan 3 timmar. Det var dom där myrorna som gjorde att han aldrig kom till ro. Hanvar supertrött men han for hit och dit när han låg ner. Inte ledsen men väldigt rastlös kändes han.

Om någon timme kommer Emmie och Noel hit. Vi ska fira in det nya året med dom så dom kommer sova här några dagar förmodligen. Fredrik har jouren nu och ska ha det över nyår så det känns skönt att Emmie och Noel ska vara här ifall det skulle bli så att Fredrik måste åka iväg mitt i firandet. Då hade jag fått sitta själv med massa god mat.

Situationen har förändrats lite när det gäller jobb för min del men jag tar det i ett annat inlägg för jag orkar inte skriva om det just nu. Huvudvärken äger mig
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0