Barnkalas

Jag är slutkörd. Tempot som jag varit tvungen att hålla idag är jag inte alls van vid efter att varit mammaledig i snart 1 år. Idag var det nämligen dax för Noels barnkalas. Timmarna innan var det stressigt med att få iordning lokalen så att det blev kalasit ut. När vi precis blivit klara så började barnen droppa in och det var dax att köra igång på riktigt. Jag var utsedd till lekledare och jag ska väl erkänna att jag gillade det :) Lekarna som vi hade var: smakleken, charader, gröna lycktan och hela havet stormar. Fullt ös på pojkarna och ljudnivån ska vi ju inte ens tala om. Jisses, att man kan komma upp i de där höga tonerna. När det var dax att gå hem var de genomsvettiga. Noel har haft jätteroligt och det är det som är det viktiga. Så med andra ord så var det ett lyckat kalas!!!

Ja må han leva.... om någon vecka iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0