Dirty little freaks

Igår vågade jag börja träna igen. Jag känner fortfarande av ryggskottet men det är väldigt lite nu. Så det var dax för att pina mig i gymmet :) ååååååh vad härligt det var. Jag slet som ett djur och det finns faktiskt inget bättre att köra så att bränner i musklerna och hjärnan bara skriker att man inte orkar mer men man bara fortsätter. Love love love it haha. Det blev 30 minuter på löbandet med lite intervaller de sista 10 minuterna och sedan 20 minuter på crosstrainern med mycket motstånd. Sedan körde jag övningarna jag fått av sjukgymnasten. Känner av det i benen idag och jag njuuuuter av det!! Härliga träningsvärk. Imorrn är det dax igen!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0