Dr House



Man får inte vad man förtjänar

man får vad man får
Kommentarer
Postat av: Diana Johansson- foto

Hejsan Elin. Så du har med blogg :)



Jo men jag fick mobilen för snart 2 månader sen. då ringde jag till 3 och sa att jag inte hade någon sändning alls. Dem försökte hjälpa mig med olika tips annars sa dem jag kunde skicka tillbaka mobilen. efter dagar blev jag knas på mobilen att aldrig kunna ta emot samtal i visa delar av huset- jag vet aldrig vart det finns sändning.

Så jag skickade tillbaka telefonen och simkortet men efter 3 veckor på 3 fick jag papper på att dem skickat tillbaka mobilen till mig för den menade att mobilen var inte längre i nyskick eftersom jag hade använt den dem dagarna. Så jag får behålla mobilen ändå. Som tur har jag min gamla mobil kvar+ ett abbonomang på det så folk ändå kan nå mig.



Mvh Diana

2010-12-03 @ 16:26:37
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0