Firandet är över och förbi


Nu är huset tomt på gäster igen och julfirandet är slut för detta året. Vi har haft en fin och trevlig dag. Mat i massor och klapparna ska vi inte tala om. Det var så fullt under granen att vi knappt såg granen alls :) Och då fanns det faktiskt "bara" två ungar här haha. Nu skjutsar Fredrik hem Emmie och Noel och jag har parkerat rumpan i sängen framför "Tomten är far till alla barnen". Jag är hiskeligt trött men jag vill inte riktigt att dagen tar slut. Jag har sett fram mot den så länge och den är över i ett litet nafs. Jag ska dra ut på den så länge det bara går.

Hoppas ni alla har haft en jättebra och fin julafton!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0