Fy fan vad fel det blev

Jag var peppad och laddad och drog till träningen direkt när Fredrik kom hem. Kommer dit, byter om och börjar med löpbandet. Vad händer? Jo batteriet i Ipoden är helt slut. Jaha, köra utan musik gör att träningen blir så mycket segare och jobbigare men det får ju gå ändå. Så jag startar löpbandet och hinner springa i 30 sekunder och då kasar byxorna halvvägs ner på rumpan och jag drar och drar men dom kasar och kasar. Hur fånigt ser det inte ut när jag springer för allt vad tygen håller och samtidigt drar och sliter jag i mina byxor för att inte visa hela gymmet min rumpa. Jag sprang i nästan 30 minuter men det var ingen rolig löpning. Sen skulle jag köra lite crosstrainer men då var jag så jäkla förbannad på byxor och iPod så jag körde bara 10 minuter sen åkte jag hem. Blev lite tränat och det är ju alltid något.....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0