Inget bak idag..

Stackars bonden. Han har 3 tjejer kvar men ingen vill stanna på gården. Alla vill åka hem. Han satt och grät och sa ingenting. Ingen rolig sits när man hoppas på att träffa kärleken. Istället blir man totalratad. Ja vi får se hur det går efter pausen...

Idag var det tänkt att Emmie och Noel skulle kommit hit och bakat men Eddo snodde bilen hela dagen så det blev inget alls med det. Men jag och Liam åker dit imorrn och bakar istället. Vi måste ju baka till kalasen som vi ska ha för pojkarna i helgen. Jag känner mig aningens stressad över det nu. Det är en del som jag ska hinna med innan lördag och på fredag kommer skåne hit så det känns som att jag måste vara färdig med allt till på fredag eftermiddag. Det är väl iofs mest städandet som tar tid. Just nu är det svårt att hinna med det. Jag går och plockar hela dagarna men det är en viss liten marodör som gärna stökar till det samtidigt. Jag får sätta Fredrik i arbete imorrn när han kommer hem från jobbet helt enkelt :P

Igår var vi på Liams sista babycafé någonsin. Det var nämligen årets sista och nästa år när det drar igång igen så är han för stor. Det är 1-års gräns så nu är vi portade därifrån. Det är lite tråkigt såklart men å andra sidan så kan jag ju ändå inte gå med honom nästa år och Fredrik skulle inte gå dit, det vet jag. Jag kommer tvinga iväg honom på annat dock så att Liam inte blir fånge här hemma. Han ska ut och vara social, det är viktigt ju!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0