Jag är bara bäst

Underbart Underbart Underbart!!! Idag ringde rektorn från förskolan och erbjöd mig ett jobb! Självklart tackade jag ja och jag blev så glad att jag glömde ställa frågorna som jag ville ha svar på. Jag får ringa dit igen så att jag får lite mer info. Men det är iaf en tjänst på 50 % på den förskolan som jag verkligen ville jobba på. Jag börjar i mitten av januari. Så jag är toknöjd :)

Det är en sådan härlig känsla att veta att jag har ett jobb att gå till efter mammaledigheten. Jag är så stolt över mig själv för att jag klarade av intervjun så bra som jag gjorde. Jag har gjort ett så bra intryck att de vill arbeta tillsammans med mig. Dom tror på mig och mina idéer och det känns sjukt upplyftande. Nu ser jag fram mot att få börja arbeta. Jag fick en så bra känsla av hela den förskolan. Både av den personal som jag träffade och pratade med och även av lokalerna. Allt och alla kändes så välkomnande. Det ska bli så jäkla roligt att få börja där :)

Jag är bara bäst :)
Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen bäst!!!! Hejja hejja! Åh vad skönt för dig! Grattis!

2010-12-08 @ 23:01:58
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0