Presenten med stort P

Det kom en present med posten idag. Den var naturligtvis till Liam, vem annars :) Jag visste att den var från Noel, Sandra och Hence eftersom Sandra avslöjat att den var på väg hem till oss. Jag fick dock vänta lite med att få se vad det var för Liam sov middag när presenten kom. Håhå vad det kliade i fingrarna..

 

Ja, vad kan det vara i det prickiga paketet?

Alla Liams presenter som han har fått av våra vänner och släktingar har varit toppenbra. Vi uppskattar allihop till 100%.

 

Presenten som Liam fick idag var dock speciell. Eller det är ingen ovanlig present så sätt men den är så omtänksam och personlig. Genomtänkt verkligen!!

 

Två böcker. Båda fina och så men den ena är aningens bättre än den andra :)

Liams alldeles egna bok där han är huvudperson och hjälte. Jag älskar den!! Jag har ju hört talas om sådana böcker men inte ens tänkt tanken att göra en. Den är superfin och superbra!!!

Även kompisarna är med. Adam, Noel och Oskar. Så jäkla bra!!

Ja ni kanske har förstått att jag är helt frälst i boken och hela idéen. Den ska vårdas med omsorg tills Liam är så stor att han förstår hela konceptet med böcker och läsning. Då ska vi läsa om honom och hans kompisar :)

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad glad jag blir att ni gillade våran paket så =) Ha de gott o hoppas vi ses snart! Kramar

2010-12-21 @ 11:02:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0