Så smaklöst

Det har inte varit mycket bloggande e senaste dagarna men vi har haft sjukstuga här hemma så jag har inte orkat att uppdatera här. Vi mår bättre idag dock. Fredrik är väl den som är sämst. Han har onti luftrören och har det tungt att andas så han har varit hemma från jobbet i två dagar nu. Han funderar på att jobba imorrn men jag tycker bara det är idioti. Han är ju inte helt kry så det kan sluta med att han är jättedålig på jul. Men vi får se hur han gör.

Vi har ju bara varit hemma de senaste dagarna så här har det inte hänt ett skvatt i stort sett. Jag går och längtar till julafton såklart :) Jag börjar dock bli lite nervös. Jag har inte kännt smaken av något jag ätit de senaste 5!!! dagarna och jag är orolig för att jag inte ska kunna njuta av det underbara julbordet som jag ser fram mot såååå mycket!!! Håll en tumme för att det inte blir smaklöst i jul ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0