Sjukstuga

Vi har haft lite sjukstuga här hemma idag. Liam hostar och snorar, Fredrik är förkyld och har ont i kroppen och jag är oxå förkyld och har ont överallt. Igår fick både jag och Fredrik hög feber och natten blev inte så rolig. Liam sov sött som tur var men jag och Fredrik frös, svettades och snorade ikapp. Det har blivit bättre under dagen och ingen har feber längre. Men än är vi inte krya någon av oss. Vi hoppas på en rejäl bättring till imorrn iaf så vi kan börja förbereda inför julfirandet :)

En stor eloge till de svenska handbollstjejerna. Att ge Norge en ordentlig match är minsann inte dåligt. Jag tror inte att det var många som skulle klara av att slå dom. Men Sverige var det enda laget i hela turneringen som slog Norge. Starkt gjort och jag är ordentligt impad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0