UR SPÅR

UR SPÅR, UR SPÅR SÄGER JAG!!! haha, så sjukt bra. Jag har inte sett Pensionärsjävlar men reklamen för det är klockren.

Idag har jag och Liam inte gjort något vettigt alls. Planen var ju barnmusik i förmiddags men sen kom jag på att jag ju inte har någon bil för den var på verkstan. Gå dit orkar jag inte när det är så kallt. Mesigt men helt logiskt. Så vi har hållt oss inomhus idag bara. Jag har varit så fruktansvärt trött idag så jag trodde jag skulle somna ståendes ett tag. Det är så typiskt oxå för Fredrik är och glufsar julbord med jobbet och han stack lite efter 17. Man lyckas alltid tajma en dålig dag med att Fredrik ska någonstans. Men det gick bra ändå och nu sover Liam sött i sin säng och jag kan slappa till 100%.

Tyvärr har jag inte hört något från jobbet som jag var på intervju för i tisdags. Han skulle höra av sig i slutet av denna veckan men inget har jag hört. Jag tar för givet att han hör av sig även om de inte vill ha mig. Så att jag vet lixom. Men jag får gå på Fredriks linje: Dom har inte kunnat bestämma sig riktigt :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0