Rivar-Liam

Eftersom alla aktiviteter som jag och Liam brukar gå på tog slut förra veckan så blir de kommande veckorna lite händelselösa. Iaf om vi jämför med vad vi brukar hitta på. Idag var det dock skönt att bara få vara hemma efter en helg som har varit rätt mycket fullt ös. I förmiddags var det innelek som gällde. Liam fick ju en del leksaker på kalaset så nu är det lite mer lek med leksaker än att bara yra omkring.

Liam fick Duplo Lego av mormor och morfar.

Han röjer omkring bland bitarna. Fredrik bygger... Liam river :)

I eftermiddags efter att vi varit och handlat lite förnödenheter så drog vi ut i pulkabacken. Jag måste ju säga att vi har bosatt oss väldigt bra. Vi har en lekplats andra sidan vår häck, en pulkabacke ca 20 meter från vårt hus och vi har gott om plats för fotbollslirande eller dyligt :) Otroligt barnvänligt!!

Jag tyckte dock att det var lite kallt så vi stannade inte ute så där jättelänge men vi fick båda en dos med friskluft och Liam älskar att åka fort fort fort i pulkan. Så jag fick lite motion på köpet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0