All day long

Idag har det varit svinkallt både inne och ute. Vårt hus håller kvar värmen sämre än en hydda i skogen. På morgonen är det riktigt kallt här inne trots att element och värmepump går för fullt. Men nu har jag en brasa tänd här bredvid mig och det är så varmt och skönt här :)

Igår ringde en rektor från en anna förskola här i bya och ville att jag skulle komma på en intervju. Skönt att få göra intervjuer så när varandra för då har jag allt färskt i huvet. Så idag har jag varit på ännu en intervju och det kändes jättebra. Kvinnorna som jag pratade med var så positiva, välkomnande och lättsamma så jag kände mig lugn hela tiden. Trots att det kom några kniviga frågor så behöll jag lugnet och svarade så bra jag kunde. Rektorn skulle höra av sig i slutet av nästa vecka. Så väntan fortsätter. Imorrn borde den andra rektorn ringa så jag får gå på nålar imorrn.

I förmiddags var vi på kyrkis och det var en liten gudstjänst för barn. Dagbarnvårdarna var där med sina barn så det var fler barn än vad det brukar vara. Liam han visade stolt upp att han kan gå och gick hur långt som helst utan några bekymmer :) Hur stolt blir man då inte som morsa lixom haha.

Igår köpte jag äntligen en pulka till Liam. Han fick åka tpulka till och från kyrkis idag men det räckte inte. Den går ju att leka med även inomhus :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejja Elin! Jag håller tummarna för jobb! <3

2010-12-02 @ 20:16:06
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0