Bowling och kalkon

Dagarna rullar på i en väldig fart just nu och jag glömmer uppdatera här. Det brukar vara lugnt efter julafton men här har vi haft att göra ändå.

På juldagen var det dax för den årliga bowlingen. Fredriks pappas släkt träffas på juldagen och bowlar (förut har det varit aktivitet i en gympasal). Jag var ju inte med förra året för då var Liam bara 6 dagar gammal och jag var nysnittad så bowling var inte så lämpligt. Så jag såg faktiskt fram mot det i år. Bowling är alltid kul. Vi behöver ju inte prata om min placering sen. Jag och Melvin (Liams nästkusin på 5 år) kom på ungefär samma placering :)

Vi är ganska många så jag tror vi hyrde 6 banor.

Söte Melvin, Liams nästkusin

Bowlingproffsen, Fredrik kom minsann 2:a. Han är rätt grym på det däringa.

Igår var vi hemma hos Fredriks morföräldrar och åt middag. Morbrorn Timo är här över julen och han råkar vara kock. Han gjorde helkalkon i ugnen och det var gudomligt gott. Nästan bättre än julbordet, men bara nästan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0