Vi hoppas på bättring

De senaste dagarna har Liam gått mer än vad han krupit. Han har blivit så stad bara på de senaste dagarna och han står och går jättelänge och långt. Det är skithäftigt att se när han kommer gåendes runt hörnan och bara ler med hela ansiktet och armarna har han rakt upp i luften :) Han har tränat stenhår inför sin 1 års dag tror jag! 

Idag har jag och Liam varit så rediga och städat nästan hela huset. Toa och vårt sovrum lämnade jag till imorrn. Men annars skiner det här hemma. Lite då och då tyckte nog Liam att jag hade lite för lite att göra för då ställde han sig vid en låda och bara slängde ut grejer på golvet utan att visa dom något intresse. En liten marodör helt klart.

Nu hoppas vi på en bättre natt än den föregående. Liam vaknade någon gång under kvällen och var vaken till runt 1. Både jag och Fredrik var vakna och vi läta honom sova mellan oss. Eller ja, det var tanken men när jag och Liam väl somnade (jag somnade tydligen innan Liam haha) så fick Fredrik knappt plats på sin sida så han gick ut i vardagsrummet och sov där. Men han fick nöja sig med en tunn tunn filt så han frös hela natten. Jag är bara så glad att Fredrik orkade vara vaken med mig så att vi kunde hjälpas åt för nätterna har inte varit så roliga denna veckan så jag är rätt sliten. Då är det skönt att vara två som kan hjälpas åt.

Nu ska jag se om Fredrik somnat inne i sovrummet. Han ville inte se Robinson så han blev förpassad till den tvn :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0