Zombiebagare

Jag är sjukt trött idag! Natten har varit allt annat än rolig. Först kunde jag inte somna men när John Blund väl behagade att visa sig så vaknar Liam. Sen är han vaken i över 3 timmar!!! Inte så kinkig utan det kändes mest som att han inte kom till ro, som att han hade myror i hela kroppen. Kunde inte ligga still men var jättetrött och låg och blundade. När han väl somnade så fick jag sova i ca 2 timmar. Då ringde Fredriks klocka och lagom till han lämnat huset så vaknade Liam. Så jag har varit lite zombie-lik idag.

Men vi åkte ändå till Emmie och Noel och bakade som vi hade planerat. Det blev lussebullar och pepparkakor som ska serveras på kalasen. Jag ska även baka lite till imorrn hade jag tänkt. Inatt tar Fredrik Liam ifall det skulle behövas så att jag kan vara pigg och alert och orkar med alla måsten imorrn :) På eftermiddagen/kvällen så kommer skåne (mamma, pappa, Erica och Fanny) hit och jag lääääängtar :)

Eddo och "Toad"

Gott med chokladkex

MMMM, lussebulle!

Pojkarna bakade pepparkakor :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0