20 februari

igår när jag skulle blogga så var det något vajsing med bloggen för det såg helskumt ut och det gick inte att skriva. jag som hade så myclet vettigt att berätta för er höhö. nu funkar det bättre iaf!

det snöar. det snöar som faen för er som inte sett det. det är ju snudd på att vi är insnöade för tusan. nu kan jag helt ärligt säga att jag ALDRIG varit med om så här mycket snö. det är ju helt sjukt. det tar ju verkligen inte slut heller. risk för snökaos påstår de som vet. vi skulle ju ha åkt till lovene och emma och, robert och adam men det har vi fått ställa in. vet ju inte alls hur vägarna ser ut och det är ju inte så kul om det bli världens snökaos när man är ute och kör. vi får träffa adam en annan dag helt enkelt.

klockan är snart 11 och ingen av oss har gått upp ur sängen än förutom när Liam vaknadfe vid halv 8 och ville ha ny blöja och mat. fredrik tittade bara ut och sen frågade han om vi skulle spendera dagen i sängen haha. och det nappade jag på direkt. varför inte lixom. var ett tag sedan vi gjorde det ju. 

jag har verkligen längtat till helgen. veckan har varit ganska jobbig faktiskt. Liam har varit väldigt gnällig och klängig och det tär på en. jag älskar det lilla livet men ibland är det otroligt jobbigt faktiskt. kände mig helt utmattad igår. och det är inte det att jag inte får sova på natten för jag får ändå sova hyfsat mycket faktiskt. men när det skriks mycket och han inte riktigt kan somna på dagarna så blir jag trött. vi har ju även börjat ge mjölersättning till honom. så nu ammar jag varannan gång och ersättning varannan. och ersättningen gör nog att han är lite orolig i magen nu i början. får se om det går över, annars får jag snacka med bvc-sköterskan.

så iaf, vår dag blir lugn. det enda som händer är att fredrik ska skotta skotta och skotta :P
Kommentarer
Postat av: Emmie

taaaa de luuuugnt, ha en underbar helg! och se en massa film, de finns galet mycket att se på =))

2010-02-20 @ 12:12:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0