Adam har kommit

fick alldeles nyss ett mms från emma. klockan 15,01 så kom deras lille pojke till världen. en liten adam som vägde ca 3300 g och var 49 cm. mer info har jag inte fått så det får vi vänta lite på. men allt verkar ha gått bra iaf.

dagen idag har varit riktigt myyyysig. började dagen vid halv åtta med lite frulle åt oss båda. sen var det en massa mys i soffan och efter det en promenad i det härliga vädret. när Liam sen skulle sova så så lade jag honom hans säng och sen lade jag mig bredvid i vår säng och väntade på att han skulle somna. vips så hade jag sovit i 2 timmar :P var nog välbehövligt. och otroligt skönt. stressade upp och fixade lite grejer innan han vaknade. man får ju passa på.



















vi låg och tittade på varandra inne på Liams rum. mattan är ju perfekt för det. :) som han log. vet inte riktigt åt vad alla gånger men kul hade han iaf.



Lisa kom och gjorde oss sällskap.



jag fick minsann med ett litet leende. synd att han inte ville titta in i kameran dock :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0