Beck - i stormens öga

vi har försökt låna den nya beck sen den kom ut den 10 feb men den har varit utlånad till max hela tiden. men så igår, till slut, så fick vi tag på den. så vi laddade ordentligt och beredde oss på att bli imponerade och få vårt beckabstinens stillat. men oj vilken besvikelse. ingen spänning, ingen riktigt arg gunvald, en sjuk beck som knappt var med, den var inte ens 1,5 timme lång och inte behövde vi spåna på hur det skulle sluta. nääää, jag blev otroligt besviken. jag är en storälskare av beck och hade verkligen sett fram mot den. det ska tydligen vara den beckfilm som har kostat mest att göra men jag vette fan vad de har lagt pengarna på för inte var det storslaget. usch, jag vill bara gråta en skvätt!


och vad tycker vi egentligen om gunvald i denna film?
grått skägg och lite småpluffsig.
hmmmm.....
Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag sitter och ringer till kunder och säljer utbildningar.



Ja han är verkligen, bedårande söt!!

2010-02-26 @ 07:58:48
URL: http://stainless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0