en stor groda

nyss hemkommen från bvc. första gången som fredrik inte kunde följa med eftersom han jobbar över varje dag nu för tiden. men vi klarade oss fint ändå såklart. det var verkligen ett snabbt besök för denna gången hade jag inte så många frågor som jag brukar ha. så det blev mest vägning och mätning. nu vägen vår groda 5120 g och är 56 cm lång. fortfarande så fint på svenssonkurvan :) som han växer. börjar bli tung att gå runt att bära på. idag när jag fick koåka runt på honom i babyskyddet så höll armen på att gå av. var tvungen att gå en bit för jag skulle hämta ut ett paket. kan inte avslöja innehållet riktigt än tyvärr :P men det var iaf en pärs att bära på honom. hans blick har blivit så stadig nu och han ler så glatt mot oss :) det smälter en isdrottnings hjärta de haha

emma ringde i förmiddags. igår fick de komma hem från bb och alla mår bra. på emmas blogg kan ni se bilder på deras lille Adam.

nu gnälls det från rummet bredvid så det är dax att bege sig

en lekstund häromdagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0