mer info

lite mer info om emma och robert. än är det lugnt. emma hörde av sig innan idag och hon hade fått vara kvar på förlossningen över natten för att hon hade högt blodtryck. men idag var det bra igen och inga värkar så nu är de hemma igen. avvakta till tisdag och om inget hänt då så sätts hon igång. så vi går och väntar på uppdatering.

idag har vi varit hos svärisarna och fått god mat. vi utnyttjade dom lite oxå som barnvakter idag. vi var i stort behov av en storhandling men kände inte för att ta med Liam på det. tar ju en stund i affären och man vet ju aldrig om han håller sig sovande under den stunden. så vi tog det säkra före det osäkra. han verkade iaf trivas bra hos farmor och farfar för han sov gött i mias famn när vi kom tillbaka :) jag har bilder men dom är på mobilen så det får ni se vid ett senare tillfälle. en annan anledning till att vi var hos svärisarna var för att de hade varit på ullared och då även shoppat till oss. eller ja, till Liam egentligen :) massa byxor fick han och lite tröjor och pyjamasar. jag och fredrik fick sängkläder vilket vi verkligen behöver!! alltid kul me presenter :)

i förmiddags var tommi, annica och alicia på besök. de hade inte träffat Liam så därför kom de hit för lite fika. Liam fick oxå lite presenter:

 

imorgon är det tillbaka till vardagen igen. vi har inga direkta planer för veckan jag och Liam. förutom ett bvc besök på onsdag. får la se vad som dyker upp. kanske ett träningspass i skara? det har ju nu gått 7,5 vecka sen snittet och enligt det jag läst så ska jag kunna börja träna så smått efter 6-8 veckor. så nu vill jag sätta igång igen :)

 

Kommentarer
Postat av: Emmie

haha... du ligger på du... såg precis att läraren lagt upp tid för vår omtenta.. och den är om 2 VECKOR... visst ere roligt när de e ute i god tid..... 8-O

2010-02-08 @ 00:50:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0