ole dolyckan

emmie och noel försvann hemåt igår så nu har allt återgått till det normala här hemma igen. vi lyckades äntligen varva kära mario så nu måste vi hitta ett nytt spel att ta oss ann. blir inte lätt asså. mario is da shit!! Liam ligger och sover i babyskyddet efter att vi varit en sväng i skara. fredrik blev nämligen påkörd häromdagen och idag var jag och Liam hos saabisarna för att de skulle fota och fixa med vår saabis så att vi kan få den fixad igen. framlycktan är smashad och där är skrapmärke i lacken och lite intryckt. lagom skoj men ännu mindre skoj för tjejen som körde på fredrik :P

idag ska det nog städas lite och jag måste oxå komma ihåg att skicka kläderna som jag sålt på tradera. jobbigt att kånka på dom till postlådan sen bara :P blir en promenad efter nästa amning oxå hade jag tänkt. hoppas bara att vägarna är hyfsade trots att det snöade hela dagen igår nästan.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0