sotis katt?

här har vi en som nog är lite svartis ;)

 

dagen har varit väldigt lugn och så kommer den nog fortsätta att vara. vi hämtade emmie och noel förut och snart ska vi inleda vår spelhelg. nu ska vi väl ändå lyckas med att varva mario?! jag pratade nyss med badhuset här i bya och anmälde oss till babysim. det börjar inte förrän 22 mars så vi var ute i god tid. vi hade även lite tur för bebisen måste vara minst 3 månader och det har Liam precis hunnit bli till när det börjar. det ska bli riktigt kul och jag hoppas att han gillar det. jag funderar även på att gå på babymassage men vet inte riktigt när det börjar eller om det har börjat. får kolla med vår bvc-sköterska för det där kan hon. det ska iaf bli kul att hitta på lite grejer utanför hemmet med Liam. även om det i början kommer vara vääääldigt nervöst. man vet ju aldrig vilket humör killen väljer att vara på just den dagen. men om det är i något forum som man skulle ha förståelse för gastande bebisar så är det väl där :)

häpp, nu ska jag fortsätta vänta på emmie som var tvungen att åka hem till skara igen för hon glömde deras kontroller till spelet. måste ju ha 3 och vi har bara 1....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0