sovmorgon wiihoooo

oj vilken sovmorgon vi tog idag. eller ja, Liam tog sovmorgon vilket ju gjorde att jag oxå kunde ligga och dra mig. det händer inte jätteofta. oftast är vi igång vid 7 eftersom då är det matdax och sen brukar han vilja sätta igång dagen. men idag efter frukosten så somnade an om och sov rätt gött till kl9.30! vilken perfekt start på helgen :) nu ligger han och sover igen efter lite mat igen.

när jag slog upp ögonen idag och tittade ut så såg jag att det droppar från taket. wiiihoooooo, det töar! äntligen! får väl se hur länge det håller i sig men jag hoppas på att det är slut med snö och kyla och att vi går mot våren. gud vad härligt med barmark och promenader i solsken och värme.

jag har suttit och surfat och letat efter kläder till liam. det ska var BILLIGT! han växer ju som en tok så därför är det inte lönt att lägga massvis med pengar på kläder som han kan ha en månad. jag hittade lite i strl 68 och 74 som jag beställde. billigt och bra var det oxå.

idag händer inte något speciellt. imorrn kommer mia och johnny så jag ska städa lite tänkte jag. ska mest bara moppa golven. imorrn ska jag träffa sara inne i staden och det ser jag fram mot väldigt mycket. skönt att få komma ut och göra lite saker själv :) vi ska ta en härlig frulle på henry´s och sedan gå lite i staden. ska bli härligt!

häpp, åter till verkligheten :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0