tjänar pengar gräset

fredrik är på bandy, emmie pluggar, noel spelar något 80-spel på datorn och liam sover. jag sitter här och har det lite tråkigt. föreslog att vi skulle passa på att spela nu när liam sover men icke. pluggandet gick före... mycket skumt :P jaja, jag får väl finna mig i det. jag har sålt mina mammakläder på tradera nu. satte ut dom för sammanslagt 250 spänn och hoppades iaf på att jag skulle få något sålt. sålde allt för 600 spänn sammanlagt. mycket nöjd med det faktiskt. så nu har jag suttit och mailat vinnarna för att de ska veta hur de ska gå tillväga för att få kläderna :P

under gårdagen var det en hel del spelande men inte tillräckligt såklart. vi ha rju nästan varvat, bara upploppssträckan kvar typ. jag och liam tog även en promenad i kylan. riktigt härligt men man får packa in det lilla livet väl :) OS började ju igår med lite skidskytte. det är emmie som gjort mig intresserad av det och därför såg jag fram mot det big time. meeen dock så infann sig inte riktigt den där riktiga känslan tyvärr. svenskorna var inte nära en medalj ens. idag pratas det i media om fiasko redan. skärpning lixom. det var första loppet. ge dom en chans!

dagen idag är lugn och jag vet inte alls vad som händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0