tumme är gottit

vilken dag vi vaknade upp till. högvis med snö överallt, blå himmel och strålande sol. väldigt härligt!!! sen att vi knappt kommer kan ta oss ut pga snön är ju en helt annan sak.

natten har varit som den brukar vara. två matningarna och mycket sömn. aningens med magknip vid morgonen men det gick över snabbt och vi somnade om gött! han sover bra i sin säng oxå faktiskt. igår somnade han hhelt själv i den två gånger! helt otroligt faktiskt. det går framåt.

idag vet vi inte helt vad som händer. fredrik ska fortsätta skotta antar jag och jag ska städa färdigt det sista. vad liam känner för att göra idag återstår att se. gårdagen var ju otroligt mysig. han var så glad och sprallig hela dagen :) så en sådan dag till vore ju inte helt fel. men vi får se. undrar om man kan ta en promenad? kanske risk för att vi kör fast i en snödriva. jag hoppas ju på en utflykt av något slag för jag och liam har ju varit fast inomhus de senaste dagarna så lite friskluft hade minsann inte skadat. men vi får se hur vädret är.



tummen funkar ibland oxå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0