det finns inget.....

det finns inget mysigare än när jag och Liam sitter i soffan, hud mot hud, kind mot kind, och ett stort täcke runt omkring. jag nynnar på "Inatt jag drömde" och han ligger och kisar upp på mig med trötta ögon. till slut somnar han och jag sitter och bara tittar på vårt underverk och förundras över hur perfekt han är. han gör mig trött, han gör mig desperat med sitt gastande och jag känner mig som en kossa efter allt ammande. men det gör inget, för han är vår och han är perfekt!

 

idag har iaf förmiddagen varit lugn och resten av dagen kommer gå i samma tecken. Liam har haft lite magbekymmer nu på förmiddagen och har varit lite ledsen. men det verkar som att det har gått över. det kanske blir en promenad efter nästa amning men jag får se vad klockan blir.

nu ska jag röja lite här hemma medan lillen sover.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0