gårdagen

låg i sängen till 11 idag. hur härligt är inte det. jag får ta sådana sovmornar lite då och då för att jag ska orka hålla mig vaken en hel dag sen. men jag tror Liam gillar det med. vi ligger och myser, eller jag myser och han käkar som den lille kalv han är :P

gårdagen spenderade vi på resande fot. först tog vi en tur in till staden. hade inget som vi skulle köpa utan det var mest jag som behövde komma ut bland folk. hittade inget att köpa heller så det var väl bra iofs. sedan bar det av mot lovene och fredriks föräldrar. fredrik har satt ihop en ny dator till dom så vi levererade den igår. efter det drog vi till emma och robert. vi var bjudna dit för lite semlefrossande. emma hade gjort helt hemmagjorda semlor vilket jag tycker är det absbolut godaste och dom var MUMSIGA!! efter att vi glufsat i oss dom så kom jag på att fredrik inte gillar grädde och när jag påpekade detta så sa han att han inte gillar mandelmassa heller men att han måste äta iaf en semla varje år. hur kan man inte gilla semla lixom. ruskigt gottit!!! efter semla och snack så åkte vi tillbaka till svärisarna för lite pizza och tv. jag vet, lite fel ordning men vad spelar det för roll en lördag haha. dom blev så glada över att Liam faktiskt var vaken när vi var där så dom satt och höll och pratade med honom båda två.
det blev en heldagstur igår och det var verkligen skönt att få komma hemifrån.

det som står på schema idag är städning och inget annat!!!!!

Liam hos farfar

(han var tuff i sin nyckelpigebody från polarn&pyret

och jeans från hm :) )

Kommentarer
Postat av: emma

Man kan ju undra om man ska känna sig hedrad för att han just åt min hemmagjorda semla eller inte ;) Han är lite rolig han!

Prova receptet det är både lätt och gott!

2010-01-25 @ 15:39:04
URL: http://lulockballon.osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0