klängig men trött

nu äntligen sover lillen. han har varit vaken sen 08,30 imorse. han har varit lite smågnällig och har absolut inte velat ligga själv så varje gång jag lagt ner honom så har mistluren satt igång. men jag antar att han blev så trött till slut att det var oundvikligt att somna. så nu ligger han minsann i soffan och jag får tid till annat. vi skulle ha tagit en promenad men vagnen är i bilen vilket betyder att den är svinkall att ligga i så det hoppade vi. får la se när vi kommer ut nästa gång med tanke på det härliga snöoväder som tydligen ska komma imorrn. blääää säger jag om det. nu räcker det med snö. mysigt men ack så jobbigt :P

igår var vi på bvc igen. jag älskar vår bvc-sköterska. hon är verkligen skitbra!!! ge bra råd och tips och är väldigt förstående när vi förklarar och berättar om vårt. Liam har gått upp 0,5 kg ännu en gång, på två veckor nästan. så nu väger han 4545 g och är 54 cm lång (kollar in siffrorna där lixom, cooolt) nu är han helt och hållet på svenssonlinjen.

annars händer det inte så jättemycket här hemma just nu. ska hänga lite tvätt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0