så trötta

ja, här hemma går vi runt som små zombies idag. natten var så där rolig kan jag ju säga. jag gick och lade mig på tok för sent igår, runt 23 tror jag. kunde inte riktigt somna och när jag var nästan i drömmarnas land så kommer fredrik in med liam och det är dax att mata. är färdig med detta vid 01 och han somnar till slut men jag har jäkligt svårt att somna. slumrar till slut men vid 04 så var det dax igen. och sedan var det slutsovet för min del. liam var inte alls nöjd med tillvaron och ville ha mat heeeela tiden i stort sett. så fort jag lade tillbaka honom i hans säng så satte missnöjet igång. vi båda slumrade till vid en av amningarna men det var ingen lång stund. fredrik gick till slut upp vid 08 och tog liam med sig. jag försökte sova men i huvet väntade jag bara på nästan amning så därför kunde jag inte riktigt sova. så jag har varit vaken sedan 04 inatt och jag känner mig jäkligt sliten idag. jag tror att liam känner av det lite oxå för han har minsann varit lite extra gnällig tycker jag. han gapar och skriver i stort sett bara när han vill ha mat annars men han idag är han lite gnälligare. så, nu har jag fått gnälla lite på det :P

fredrik har varit riktigt i städartagen idag iaf. dammsugit och grejat och även avfrostat frysen. inte helt fel för städning står ju inte högsta upp på listan av prioriteringar. vi vill göra det men man orkar fasiken inte riktigt. men nu är det gjort och jag är nöjd igen :)

så älskad trots sömnbristen



Kommentarer
Postat av: Frida

Har ni helt gått i däck nu?=)

2010-01-09 @ 11:49:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0