två inlägg på en dag?! ja, du ser rätt.



har precis varit ut eoch gått och nu måste jag säga att jag är lite trött på snön. vanligtvis älskar jag det och vill inte att den ska försvinna men att kasa omkring med barnvagn är inge roligt. antingen så är det så skumpigt så jag blir orolig att Liam ska få hjärnskador eller så är det så moddigt att jag får kämpa och streta som en liten gnu för att komma fram. kan inte snön på vägarna försvinna iaf? det räcker för min del :P

nu sover Liam men jag hör hur han gnäller lite då och då så han vill nog snart upp igen. jag borde hänga upp tvätten istället för att sitta är och dega. men detta är ju så mycket roligare höhö... fredrik jobbar i vårgårda nu för tiden så han jobbar över varje dag nu och två månader framöver ungefär. så han kommer inte hem än på ett tag iaf.

nä, tvätt och matförberedelser innan gasten sätter igång

den finaste

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad jag saknat dina inläggg!!!

Om ni är sugna på hemmagjorda semlor till helgen är ni välkomna! kram emma

2010-01-21 @ 20:59:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0