åter till verkligheten



Liten sover första napen för dagen och jag sitter nyduschad och bara slappar. fixade ju allt när han var borta hos farföräldrarna så nu har jag inget att göra. så synd :P

det var riktigt skönt att få vara själv hemma dessa två dagar. att få göra det jag vill och känner för och kunna göra det i lugnt tempo och inte stressa runt. känner mig ganska utvilad. tyvärr så sov jag knappt något inatt för jag kunde verkligen inte somna. tror jag var för utvilad haha. men jag känner mig ändå pigg idag så det går bra.

idag är fredriks sista jobbdag och sedan börjar vår semester tillsammans. gud som vi sett fram mot detta. nu får vi hoppas att det inte blir pissväder i 4 veckor dock. vi ska ju fixa med sten runt huset och det vill vi inte göra i regn. men inte kan det väl regna i 4 veckor??? nää, sådana pessimisterska vi inte vara. sooool kommer det att vara!!!!

idag kanske jag och liam drar in till stan en snabbis. nu ska jag lämna in min dator. skiter i om det tar 2-3 veckor. en dator ska inte haverera efter 3 månader så det är fan upp till dom att fixa den. inte oss. både skärm och mus är kaputt.

nu ska jag fixa med räkningar och sen slappa lite mer :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0