Bad på stranden



liten ligger och sover och jag har legat ute i solen de senaste två timmarna och läst en bra bo Marian Keyes - En förtjusande man. har precis börjat komma in i den och den är precis som hennes andra böcker väldigt rolig och underhållande. svettas gör jag iaf i solen. tempen visar 32 grader så det är härligt hett. inte så jobbig värme som det var igår dock. då visste vi inte var vi skulle bli av. men jag föreslog stranden och det blev det. dock så tyckte liam att det var lite väl kallt i vattnet så det blev inget långt bad. men han satt på filten och lekte och tittade på folket. han var nöjd och glad verkade det som iaf. men vi var där inte speciellt länge för han blev ju tröttis oxå. men det var ändå kul  med en strandpremiär :)

lite skeptisk till vattentemperaturen men ack så söt i sin alldeles för stora hatt!

men kul var det iaf

badkrukorna

stim å stoj är rätta melodin

nu vaknar snart min lille kille och då är det dax för lite käk. vi har fortsatt med välling på morgon och kväll och gröt, mat gröt på dagen och det går hur bra som helst. jag försöker få honom till att gilla fisk men det går inge vidare. som sin mor med andra ord. men jag ger inte upp. jag önskar att jag gillade fisk men det går bara inte. pasta med broccoli är inte heller någon höjdare hos herrn men det kan jag mer förstå. broccoli lixom :P tror inte att vi ska göra något vettigt idag faktiskt. är lite för varmt för att göra något egentligen. en promenad vore ju trevligt men vi ska ju helst överleva den :P

nu vaknar han.

smält inte bort

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0