en hemma iaf



vilken underbar sovmorgon jag fick idag. det är inte ofta jag kan ligga i sängen till klockan 08,30. men liam är hos farmor och farfar så då passa jag naturligtvis på. jag lämnade honom igår vid 12 så dagen igår gick i lathetens tecken och idag ska fredrik hämta honom när han jobbat färdigt så även idag kan jag göra precis vad jag känner för. ni kan ju förstå hur skönt det är. jag får göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.. eller så gör jag inget alls.

gårdagen spenderade jag ute i trädgården med näsan i min bok. vädret var ju alldeles perfekt igår men idag ska det regna hela dagen så någon utevistelse lär det ju inte bli. funderar på att städa nu på förmiddagen så att jag får det gjort. är ju lite lättare att göra det när Liten inte är hemma. men det tar ju inte så där jättelång tid så jag har allt tid till att göra ingenting idag oxå haha

äntligen kom Leo hem igen. vi har inte sett honom sen i söndags och han har aldrig varit iväg så förut. han är snarare den som springer ut och in hela dagarna medan Lisa kan hålla sig borta. men han har visst varit iväg på äventyr. men imorse kom han in igen. han var mager förut men nu är han som ett benrangel. men han är hemma igen. jag började tro att något hade hänt och att han inte skulle komma hem igen. jag är inte riktigt gjort för att ha utekatt. på tok för hönsig och orolig av mig.

frulle sen städa... och slappa

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0