ett beroende..



ja, jag tror att jag gått och blivit väldigt beroende.
.... av GRILLAT! jag har helt klart kommit fram till att det är det absolut godaste som finns här på jorden! vi köpte en ny grill i lördags. förut hade vi en liten pluttgrill men nu har vi en stoooor grilltunna :) helt i min smak. så i lördags grillade vi, i söndags var mia och johnny här och då grillade vi och idag har jag varit i skara hos emmie& co och där grillade vi. det går inte att tröttna på de. kyckling, champinjoner och paprika är det absolut godaste på grillen och sedan har man antingen klyftisar med skal eller grillpotatissallad. oh maj gaaaaaad vad gottit det är :)

vi skulle egentligen ha åkt och badat idag men molnen ville inte försvinna så det sket sig. så vad gör vi istället för roligt undrar ni såklart. JO, vi drar till coop så att emmie kan storhandla :P någon är i stort behov av en egen bil helt klart....

nu är vi hemma igen och skaraborna följde med oss hem. imorrn ska vi in till staden och fixa med lite allt möjligt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0